Obozy w Białej Podlaskiej w Akrobacji szybowcowej

Obozy w Białej Podlaskiej w Akrobacji szybowcowej

ATO BB-Aero przedstawia ofertę obozu szkoleniowego w akrobacji szybowcowej

 

Sprzęt wykorzystywany do nauki: wyciągarka szybowcowa i szybowiec SZD-54-2 Perkoz.

 

Prowadzącymi szkolenie są  instruktorzy  byli członkowie kadry narodowej w akrobacji szybowcowej. Ponadto w rezerwie są instruktorzy - medaliści mistrzostw świata w akrobacji szybowcowej .

 

Oferujemy szkolenia w akrobacji szybowcowej zgodnie z Program Szkolenia w Akrobacji Szybowcowej ATO BB Aero spełniającym wymagania PART-FCL.800:

 

Warunki dopuszczenia do szkolenia teoretycznego i praktycznego:

-      ważna licencja pilota szybowcowego;

-        co najmniej 40 godzin czasu lotu lub 120 startów po uzyskaniu licencji szybowcowej, jako PIC;

-        kwalifikacje do latania na danym typie szybowca i wykonanie na nim co najmniej 5 lotów w ostatnich 14 dniach przed rozpoczęciem szkolenia.

-        osoba niepełnoletnia musi posiadać pisemne zezwolenie rodziców lub opiekunów prawnych na szkolenie w akrobacji szybowcowej.

-        Waga pilota nie może przekraczać 100kg.

 

Szkolenie teoretyczne - 5 godzin wykładów (koszt wliczony w szkolenie praktyczne):

-      czynnik ludzki i ograniczenia organizmu;

-      przedmioty techniczne;

-      ograniczenia do konkretnego typu statku powietrznego;

-      manewry akrobacyjne;

-      procedury w sytuacjach awaryjnych.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje podręcznik do szkolenia w akrobacji.

Szkolenie  odbywa  się  w  piątek   podczas  kolacji powitalnej od godziny 18.30 do 21.30. Dokończenie  w sobotę od godziny  7.30 .

 

Po zakończeniu  części teoretycznej każdy z uczestników odbywa 5 lotów obowiązkowych upoważniających do latania na danym typie szybowca - SZD-54-2  PERKOZ  - 3 loty z liny 1500 metrów oraz 2 loty z liny 3500 metrów celem wprawienia się do tego typu holowania.

 

Szkolenie praktyczne:

-      24 loty: 16 lotów z instruktorem i 8 samodzielnych;

-      koszt szkolenia w pakiecie: 6.000,00 PLN brutto płatne przed rozpoczęciem szkolenia. Istnieje możliwość płatności ratalnej . 3000 PLN brutto przed rozpoczęciem szkolenia i rozłożenie pozostałej płatności na 4 miesięczne raty po 850 PLN.

Tworzymy grupy minimum 5 osób a maksymalnie 7 osób.

Przewidywany okres szkolenia maksymalnie 7 dni lotnych.

 

Mile widziane grupy z jednego Aeroklubu.

 

Najlepszym okresem szkolenia to  początek września do końca kwietnia. Jedynym warunkiem jest podstawa chmur 1200 metrów.

                 

                 Piloci zainteresowani szkoleniem proszeni są o skany:


                 - Licencji SPL i aktualnych badań lotniczo-lekarskich;

                 - Książki lotów z widocznymi spełnionymi warunkami o ilości godzin lub lotów jako                        PIC po uzyskaniu licencji szybowcowej;

                 - KWT i KTP.

 Jeżeli pilot ma skończone ĆWICZENIA z akrobacji według wcześniejszych Programów Szkolenia Szybowcowego, to możemy przygotować Indywidualny Program Szkolenia (IPS), pod warunkiem, że pilot zaliczy lot kontrolny na zaliczenie wpisanych ĆWICZEŃ.

 

Istnieje możliwość zakwaterowania z pełnym wyżywieniem w hotelu ROTA w bardzo przystępnej cenie  za dobę. Pod tym adresem  www.hotelrota.pl  można odbyć wirtualną podróż po hotelu.

W przyszłości niedalekiej przewidujemy możliwość zakwaterowania w porcie lotniczym w Białej Podlaskiej. Aktualnie w okresie letnim możliwość zakwaterowania we własnej przyczepie campingowej.

 

        Po zakończeniu szkolenia oferujemy loty na akrobację zgodnie zobowiązującym cennikiem.


Kontakt w sprawie kursu Roman Kata +48 512 488 969

 

Menu podstrony

e-Chronometraż

 

Kamery on-line

podgląd kamer

Dane teleadresowe

BB AERO
ul. Cieszyńska 321
43-300 Bielsko-Biała

Lotnisko Aleksandrowice (EPBA)

Tel.: +48 512 488 969

e-mail: r.kata@bb-aero.pl

 

Polecamy

 

 

 


 

 

 

 

bb-aero.pl - loty doskonalące, licencja pilota szybowcowego, szkolenie szybowcowe, szkolenia na samolocie ultralekkim, kursy szybowcowe, kursy na samolotach ultralekkich, loty doskonalące za wyciągarką i samoloty ultralekkie